torsdag 30 juli 2009

lagat och nysytt

denna regniga dag har jag lagat två par byxor, en kofta, sytt i minst fem knappar i olika plagg, sytt om axelbanden på tre linnen och sytt ett näsduksfodral (enligt den här beskrivningen). sydde två igår oxå till mamman och den stora lillasystern. pappan och lilla O som hade namnsdag fick inget sytt - de fick en hallonrulltårta istället.




vann inga knappar. men jag vann andra pris i den hemliga tävlingen - biljetter till metallica på sonisphere. vi valde att inte åka pga en massa olika anledningar. hade vi vunnit första pris hade vi alla gånger åkt iaf : jag och mina 9 vänner hade blivit hämtade i min hemstad av en turnébuss, skjutsad till hultsfred och sen hemskjutsad igen på natten. det hade varit fint!

1 kommentar:

  1. Vad roligt att du hittade till min utlottning, för då hittade jag en ny trevlig blogg. Klart du får länka. Söta sysaker förresten.

    SvaraRadera